Обмін та повернення товару

Обмін і повернення товарів належної якості провjдиться протягом 14 днів з моменту отримання товару.

Товар приймається назад, якщо він не був у споживанні, збережено його товарний вид, упаковка, пломби, споживчі властивості, ярлики, товарний чек. При цьому з споживача стягується вартість кур'єрських послуг, доставки згідно Закону «Про захист прав споживачів».


Зверніть увагу! Меблі за індивідуальним замовленням обміну  та поверненню не підлягають!


Робота з рекламаціями:

При отриманні товару необхідно перевірити цілісність пакування. В разі наявності псування упаковки необхідно сфотографувати упаковку до її розкриття та повідомити постачальнику для узгодження подальших дій. При цьому фотографії повинні бути хорошої якості («читаються»), із загальним видом продукції і конкретно тих місць, де упаковка порушена.

Якщо товар був зіпсований при транспортуванні з вини транспортної компанії, необхідно оформити бланк-претензію з вимогою грошової компенсації.

При відсутності дефектів в упаковці, після отримання товару, необхідно здійснити перевірку поставлених виробів на предмет їх комплектності та дефектів.

Перевірку здійснювати шляхом, відкриття упаковки всіх прийнятих предметів таі їх огляду.


Порядок приймання.

-Розпакувати  вироби, які приймаються;

-Провести огляд, прийнятих виробів, на предмет виявлення дефектів (подряпини, відколи, вм'ятини ітаін.) на предмет комплектності (пакети з комплектності, наявність фурнітури).

У разі виявлення фабричних дефектів (неякісне фарбування, наявність тріщин і т.п.) при огляді нового виробу, покупець повинен виконати наступні дії:

1.Сфотографувати виявлений дефект. При цьому необхідно зробити 3 фотографії:

    а) весь виріб вцілому

    б) частину виробу з дефектом крупним планом;

    в) сам дефект крупним планом.

Фотографії мають бути чіткими і добре освітленими.

Збірка виробу з виявленими дефектами заборонена.

2. Вислати фотографії і повний опис проблеми на пошту genmebli@ukr.net

3. Повідомити менеджеру про виконану процедурі за телефоном: +38 066 549 05 61

Претензію кінцевого споживача про рекламацію на вироби приймає Клієнт Постачальника, оформляє як рекламацію у встановленій формі і пред'являє її Постачальника.

Прийняті Клієнтом вироби без вказівки на їх недоліки при їх наявності, позбавляють його права на них посилатися. Браковані деталі повинні бути повернуті постачальнику (за згодою).

Заміну рекламаційних деталей постачальник зобов'язується провести протягом 14 днів з моменту отримання зворотних деталей. Обмін проводиться тільки бракованої деталі, а не всього виробу.

В рекламації може бути відмовлено в разі:

-повернення товару, придбаного не у постачальника;
-наявність слідів збірки дефектних деталей;
-псування  товару не постачальником (при транспортуванні, збиранні, встановлення виробів на дому особами, які не мають повноважень);
- відсутність заявлених дефектів
-повернення некондиційного товару;
-неправильної експлуатації виробу
-у разі механічних пошкоджень.